3. září 2016

TBR | Září 2016


Víte co? Už to vzdávám s The Shadowhunter's Codex. :D Mám ho na TBR tady na blogu už asi 3 měsíce a čtu ho ještě déle a pořád ho ne a ne dočíst. Ne že by se mi úplně nelíbil, ale většinu věcí už stejně znám z knížek a navíc u kodexu nevydržím sedět déle než dvě strany. Takže ho nadobro škrtám ze všech plánů a prostě až ho dočtu, tak ho dočtu.
Jednu knihu jsem si z minulého TBR přesunula a tou je Trnový král. Jelikož ji mám z knihovny půjčenou až do konce září, nikam se čtením nespěchám.
V září bych chtěla přečíst minimálně těchto 5 knih a snad je zvládnu, protože kvůli škole už nebudu mít tolik času. Chtěla bych ale přečíst i něco navíc, z knihovny mám půjčenou knihu Pád (Rogelio J. Pineiro) a Maličkost (Markéta Baňková), se kterými zatím ale nespěchám, a pak bych se chtěla pustit i do nějaké povinné četby. (A to radši ani nemluvím o mém nekonečném to-read seznamu.)

Trnový král, Trnový císař – Mark Lawrence 
     Roztříštěná říše je zajímavá série. Originální, krutá, se zlou postavou v hlavní roli. A to se mi na ní líbí. Není o vyvoleném, který je dokonalý, hodný a neublížil by ani mouše. Série má rozhodně něco do sebe a první díl se mi líbil, takže jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál.

Golden Son – Pierce Brown 
     Druhý díl série Red Rising opět sleduje příběh Darrowa. Posunuli jsme se o dva roky dopředu, Darrow teď patří do mocné rodiny, studuje na Akademii, ale jeho nepřátelé na něj nezapomínají. Red Rising byla výborná kniha, díky které jsem si okamžitě zamilovala i celou sérii. Golden Son mám už rozečtenou a jsem zatím nadšená. Příběh je naprosto jiný, než v Red Rising, najednou se ocitáme na spoustě jiných míst, ne jen na Marsu, objevujeme další postavy a každá další strana je pro mě naprostým překvapením.

Empire of Stroms – Sarah J. Maas 
     Jedna z nejočekávanějších knih roku. Znáte ten pocit, když skončíte s knihou a potřebujete nutně pokračování? Tak takhle se cítím už celý rok, od dočtení Queen of Shadows. I přesto, že QoS skončila jakž takž uzavřeně, žádný pitomý cliffhanger, ale stejně jsem nutně potřebovala tuto knihu. O to horší to pak bylo, když ještě nebyla obálka, anotace, dokonce ani název! Ale konečně, po roce, je tu. <3 Akorát je na cestě ke mně domů a už se nemůžu dočkat, až ji budu držet v rukou. :)

Furthermore – Tahereh Mafi
     A poslední je Furthermore, kterou jsem už také rozečetla. Mé první dojmy jsou trochu smíšené, na jednu stranu má kniha překrásnou obálku, je napsaná zajímavým stylem, ale jsem trochu zmatená ze světa, ve kterém se odehrává. Přijde mi taky, že se zatím nic neděje a příběh se nikam neposouvá. Třeba se to ale ještě zlepší.

10 komentářů:

  1. Také jsem v TBR na září přibrzdila, protože času bude rozhodně méně :(
    Přeji pěkné čtení a doufám, že se dostaneš i k Pádu- ten je skvělýý :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím časem je to na nic. :(
      Pokusím se k Pádu dostat a pokud ne tento měsíc, ten další určitě. :) Jsem na něho zvědavá. :)

      Vymazat
  2. Máš toho v plánu hodně :) Minule jsi mě hodně nalákala na Red Rising :) A jsem zvědavá na tvůj názor na Furthermore po jeho dočtení. :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že si Red Rising jednou přečteš. :)
      Taky přeju hezké čtení. :)

      Vymazat
  3. Čekají tě samé zajímavé kousky :)
    Přeju pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odkládání knih znám moc dobře. :D Sám jsem už několik knih nechal prostě uležet a doufal jsem, že za nějakou tu dobu na ně dostanu zase chuť a dokončím je. :) Párkrát se mi už ale i stalo, že jsem knihu prostě zavřel po několika stránkách a vrátil ji do knihovny, z čehož mám černé svědomí dodnes. :-D Na druhou stranu myslím, že je důležité si říct dost... :) Knihu jsem nedočetl hlavně kvůli příšerným gramatickým chybám a překladu. Bohužel, nebo spíš bohudík, si už ani nevzpomenu na název...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také mívám černé svědomí, když musím knížku vrátit do knihovny nepřečtenou. :D Říkám si, že třeba si ji jednou půjčím znovu a opravdu ji už přečtu, ale pak slyším, jak knihovnice říkají ostatním lidem: „Tuhle knihu jste si u nás už půjčoval před xx lety.“ A tak mě napadne, jak bych vypadala divně, kdybych si tu samou knihu půjčila znovu v krátké době, a radši se tedy knihy snažím opravdu přečíst. :) Ale je fakt, že kniha někdy prostě ani nejde dočíst.
      Ty gramatické chyby a překlad mi taky vadí. Radši na takovou knihu opravdu jen zapomenout. :)

      Vymazat
  5. Z tveho seznamu znam jen Sarah J Maas a uz se moc tesim, az vyjde v cz dalsi kniha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se těšíš na další knihu od ní. :) Ať se ti líbí! :)

      Vymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti