7. května 2016

Blog Tour 2016 aneb Zpověď autorů


Blog tour, která má za cíl vyzpovídat autory, tu už párkrát byla, ale je to poprvé, co jsem si troufla se zúčastnit. Tentokrát si blog tour vzaly na starost Ellen, Ivcca a Melinda.
Všichni zúčastnění jsme si pak vybrali jednu otázku, kterou jsme se snažili položit co největšímu množství autorů a doufali jsme v odpověď.

To nadšení z příchozí odpovědi mi vždy vynahradilo stres, který jsem cítila pokaždé, když jsem klikla na tlačítko odeslat. Neodpověděli mi všichni autoři (v což jsem samozřejmě ani nedoufala), ale za všechny odpovědi, které mi přišly, jsem nesmírně ráda, i když mě mrzí pár autorů, kteří neodpověděli a na jejichž odpovědi jsem se zpočátku těšila nejvíce.
Byla to příjemná zkušenost, pustit se do něčeho takového. Procvičila jsem si angličtinu a hlavně se dozvěděla něco o autorech či autorkách, které mám ráda. Nešlo jen o to, co mi odpovídali na položenou otázku, ale někteří mě potěšili i tím, že se rozpovídali i o jiných věcech a já na ně díky tomu získala úplně jiný názor, a když teď budu číst jejich knihy, budu si vědoma toho, že jsem měla tu možnost jim napsat něco pěkného a dostala jsem odpověď.

To bylo jen tak na úvod, ale vás určitě zajímá, jakou jsem pokládala otázku a hlavně, jaké na ni byli odpovědi, že? :) Tak tedy:

Kterou postavou z Vašich knih byste si přáli být a proč?


Kdybych mohla být jedna z postav v “Rebel of the Sands”, vybrala bych si Shazad. Je schopná v mnoha různých směrech, je chytrá, je silná, zná samu sebe a ví, v co věří, mnohem lépe, než jiné postavy. A je schopná pro to bojovat. A také ví, jak si užít zábavu, když přijde ten správný čas.


Abych řekl pravdu, nechtěl bych být žádnou postavou z mých knih. Jsem v pokušení říci Vélin, protože by bylo pěkné být vyšší, ale dal jsem mu pěkně těžký život, se kterým by nebylo zábavné se vyrovnávat v realitě. Kdybych si měl vybrat, nejspíš bych si vybral Ahm Lina, kameníka, který se objevuje v poslední třetině “Písně krve”. Navzdory všem obtížím to vypadá, že je spokojený se svým osudem.


Na tvou otázku můžu odpovědět tak, že má oblíbená postava v “Insanity” (protože v “The Grimm Diaries” je jich příliš mnoho) by byl rozhodně Pillar. Ačkoli miluju scény se Srdcovou královnou, není má oblíbená, ale baví mě o ní psát. Mám rád Pillara, protože nemusím příliš přemýšlet, když o něm píšu. Stal se mou přirozeností a nejlepší věc na něm je, že si může dělat, co chce a uspěje. Také, skrz jeho šedý morální kompas, se můžu vyjádřit k mnoha šíleným věcem v našich životech, aniž bych musel předložit řešení. Je to jako mluvit nahlas a myslet si "jak je to možné, že se na tomto světě věci staly tak špatnými?" samozřejmě s humorem.


Rád bych byl Marcusem, z “Partials Sequence”. Je to normální kluk, který umí lidi rozesmát, je schopný držet se zpátky a nechat svět, aby se vypořádal se svými problémy sám – ale když se něco opravdu pokazí, vstoupí na scénu a pokusí se vyřešit problém, i když nemá vůbec žádnou představu jak.


Nejraději bych byl Peckou Fleckem, protože bych chtěl umět skákat skrz vesmír tak, jako to umí Pecka.


Chtěla bych být Philippe. Má vždycky nějaký plán... :)


Po pravdě bych nechtěl být ani jednou postavou z žádné z mých novel. “Ready Player One” probíhá v dystopické budoucnosti a “Armada” během globální mimozemské invaze a ani jedno z toho mi nezní jako zábava. Je to zábava žít uvnitř těchto postav, když píšu, ale nechtěl bych být ani jednou z nich napořád.


(Jelikož se jedná o pseudonym, pod kterým píše manželský pár, a e-mail, který mi přišel, jím byl podepsaný, nejsem si jistá, kdo odpověděl, ale tipuji, že to byla Ilona, když takto mluví o ženské postavě. :))
Moje oblíbená postava je Teta B, protože mi je velmi podobná.


Líbí se mi aspekty všech mých postav, ale hádám, že bych řekla Sammy. Je to přeživší epidemie, což ho dělá stejně speciálním jako Lucy. Miluju na něm, že je hodný, loajální, statečný a má smysl pro humor. 


Nemyslím si, že bych chtěla být některou postavou ze svých knih. Dá to spoustu práce být takovým protagonistou a mnohem raději bych jen lenošila, jedla sušenky a četla. Chci říci, že opravdu obdivuji hodně stránek svých hrdinů. U Any z “Incarnate” obdivuji její optimismus a naději. U Wilhelminy obdivuji její divokost, loajalitu k jejím lidem. Jsou to kousky mých postav, které se snažím mít i v sobě.


Popravdě, všechny mé postavy mají v sobě kus mě samotné, takže už tak trochu jsem jako ony.


Nechtěla bych skutečně být nikým z mých postav. Zkrátka si toho tolik prožili! Ale kdybych si měla vybrat, hádám, že bych si vybrala Athénu po konci trilogie, takže bych ze sebe nemusela plivat peří a mohla bych se poflakovat a dělat cokoliv s Odysseem a Hermem, což je určitě hodně zábavné.


Tvou otázku vlastně nedokážu zodpovědět, protože nevím, kým bych chtěla být. Myslím, že bych byla příliš vyděšená cestovat časem, navíc každý den.


Nejraději bych byla Colin z mé nadcházející knihy “Metaltown”. Není perfektní, dělá spoustu chyb, ale je statečný a nelítostný a nejlepší přítel. Je čestný a to se mi líbí.


Nejraději bych byla Avery, protože může poznat celý svět, který je naprosto jiný od toho, co znala celý svůj život. Dostala se do spousty hrozných a nebezpečných situací, ale také mohla poznat úžasná místa – a popravdě, také se bavila.


Yelena, protož je inteligentní, samostatná a tvrdohlavá. Pro svou rodinu a přátele by udělala vše. Navíc je Valekovou spřízněnou duší... ach!


Hmmm... Udělala jsem svým postavám různé strašné věci, takže si nejsem jistá, jestli je někdo v publikovaných knihách, kým bych chtěla být. :)


Popravdě bych nechtěla být žádnou postavou v „Temný vodách“, protože si nemyslím, že bych chtěla žít v době renesance. Nicméně, jestli chceš, abych si vybrala, zvolila bych Flavii, novou kurtizánu ve „Špačkovi“. Začala si pro sebe zařizovat vlastní život, ale také se drží své identity a cítí se velmi pohodlně ve vlastní kůži.


Kdybych mohla být jednou postavou ze Zodiacu, ráda bych existovala v Hysanově hlavě. Připadá mi tak fascinují – skoro napůl muž, napůl stroj, od té doby, co byl do jeho mozku vložen Scan – a miluju jeho optimistickou perspektivu ohledně všeho.


Všemi – abych se ujistila, že jsem je pochopila správně, a abych o nich zjistila více.


Vlastně vidím kus sebe samotné v Meiře. Byla pro mě postavou „splněných přání“ – vše, co jsem chtěla být jako náctiletá a vše, čím jsem se snažila stát. Loajální, silná, sebejistá (a občas tvrdohlavá ;)).


(Odepsala mi Susanina asistentka – Rachel Hansen, pro zajímavost sem dávám i její odpověď. :))

Omlouvám se, ale Susan nemá zrovna čas zúčastnit se blogtour, protože pracuje na knize, aby stíhala deadline. Opravdu ráda bych ti zodpověděla tvou otázku, ale nejsem si jistá, jestli dokonce Susan by ji dokázala zodpovědět. Vypadá to jako jednoduchá otázka, ale čím víc nad ní přemýšlím, tím je pro mě těžší a těžší, abych sama přišla s nějakou odpovědí!!! :D
Nejlepší, co můžu zrovna udělat je nasměrovat tě na video, kde Susan vybírá svou oblíbenou čarodějku. http://thewitchlands.com/


To je těžká otázka, protože všechny dívky v mých příbězích se nachází v těžkých situacích, kterým bych nechtěla čelit. Po Anně ze „Svůdného zla“ jdou démoni; Princezna Aerity z “The Great Hunt” je donucena vzít si cizince a Robyn ze “See Me” získala nechtěnou negativní pozornost smrtící vílí princezny. Jejda! Ale všechny tři hrdinky také mají skvělé kluky, kteří je přitahují, a milující rodinu. Myslím, že kdybych si měla vybrat, byla bych Anna Whittová. Kvůli Kaidanovi. *ach*
Někteří autoři byli dokonce tak úžasní a hodní, že mi poslali spoustu krásných věcí (a většinou i podepsaných! <3). A díky tomu tu máme SOUTĚŽ!


  • Podmínkou je vyplnit FORMULÁŘ.
  • Soutěže se můžou účastnit jak Češi, tak Slováci.
  • Soutěž bude trvat od 7.5.2016 do 31.5.2016 do 23:59.
  • Vítěze vylosuji přes random.org
  • Výherce kontaktuji mailem, pokud neodpoví do 72 hodin, vylosuji někoho jiného.
  • Počet výherců nemám přesně stanovený, uvidím, kolik se vás zúčastní a jaké budou odpovědi a podle toho pak nakombinuji věci do balíčků (a popřípadě se ještě dohodnu s výherci přímo mailem).
Mějte se krásně! :)

Soutěž je u konce! Kdo vyhrál?

  • Ohněm Políbená
  • ivonecenkaa
  • Amb
  • Beťa
  • Dada

3 komentáře:

  1. Paráda, tolik zajímavých odpovědí. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. och bože já bych vážně moc chtěla od wendy higgins tu záložku! ach bože :( tu se sweet evil sérii

    OdpovědětVymazat

Statistika blogu

Používá technologii služby Blogger.
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Začátek věčnosti